10 de juny de 2021
L’edifici de l’Estació de Sant Feliu de Llobregat és important per la seva antiguitat, ja que va ser de les primeres que es van construir a la Península (1854). Les seves característiques arquitectòniques són semblants a les dels ferrocarrils anglesos, ja que va ser construïda per l’enginyer anglès De Berge inspirat en aquelles.
Amb aquesta taula rodona volem donar a conèixer la situació actual de l’estació i de l’edifici, que vol ser enderrocat amb les obres de soterrament de la línia Barcelona – Molins de Rei i les actuacions fetes fins al moment.
L’edifici de l’Estació de Sant Feliu de Llobregat és important per la seva antiguitat, ja que va ser de les primeres que es van construir a la Península (1854). Les seves característiques arquitectòniques són semblants a les dels ferrocarrils anglesos, ja que va ser construïda per l’enginyer anglès De Berge inspirat en aquelles.
Amb aquesta taula rodona volem donar a conèixer la situació actual de l’estació i de l’edifici, que vol ser enderrocat amb les obres de soterrament de la línia Barcelona – Molins de Rei i les actuacions fetes fins al moment.
Intervenen:
Modera: Jordi Rogent i Albiol, arquitecte director de l’equip redactor del P. E. i catàleg de Sant Feliu de Llobregat (1988) i ex cap del Departament de Patrimoni de l’Ajuntament de Barcelona Organitza: AMCTAIC (Associació del Museu de la Ciència la Tècnica i l’Arqueologia Industrial de Catalunya) |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada